2. Rozciąganie - Klatka piersiowa

Ćwiczenie 1

Pozycja wyjściowa: leżenie przodem na brzuchu, nogi wyprostowane, ręce zgięte w stawach łokciowych na szerokości i wysokości barków.

Ćwiczenie:

  • prostujemy ręce jednocześnie odchylając głowę i kręgosłup w tył - 10 powtórzeń

Ćwiczenie 2

Pozycja wyjściowa: nogi w bardzo szerokim rozkroku, dłonie oparte na podłożu.

Ćwiczenie:

  • opuszczamy biodra jak najniżej podłoża, kręgosłup i głowę wyginając jak najmocniej do tyłu

  • wytrzymujemy 15-20 sekund i powracamy do pozycji wyjściowej - 10 powtórzeń

Ćwiczenie 3

Pozycja wyjściowa: leżenie przodem na brzuchu, nogi zgięte w stawach kolanowych.

Ćwiczenie:

  • dłońmi chwytamy stopy, jednocześnie dociągając głowę do stóp - 10 powtórzeń

Ćwiczenie 4

Pozycja wyjściowa: stojąca, dłonie splecione za plecami.

Ćwiczenie:

  • ściągamy łopatki w tył, jednocześnie unosząc dłonie lekko w górę - 10 powtórzeń